8 november


Calle, jag, Lovisa, Adam

I detta höstrusk så lägger jag upp en bild från i somras, ni kan se bl.a. Lovisa och mig på den. Jag har galet taskig hållning, haha. Bilden är tagen då vi var på Koster med konfan, minns den dagen som om det var igår.
Det var då allt började om man säger så, ni som var med på lägret vet nog vad jag syftar på...

Jag har inte bloggat på flera dagar nu, men det är bara för att det inte funnits tid till det. Hade geografiprov idag och har haft en rad andra läxor i veckan som jag varit tvungen att göra. Så därför har bloggningen uteblivit, men nu är jag igång igen. Sitter en av skolans datasalar nu och har precis haft engelska. Eller det var väl inte så mycket till engelska, Sandra och jag skrev klart det sista på projektet. Engelskan är nu avklarad och det är bara en artikel i svenskan som är kvar, men de två andra gruppmedlemmarna jobbar på den. Det känns skönt att ligga bra till.

Slutar klockan 15.30 idag vilket känns lite drygt, har slutat tidigt hela veckan hittills. I tisdags så slutade jag klockan 12.20, det var väldigt skönt, men tyvärr fick jag inte gjort allt jag skulle. Just det, har glömt att nämna att vi hade en pizzakväll med den gamla klassen då. Det var jätteroligt att träffa alla igen! Visste inte i början ifall det skulle kännas lite stelt mellan oss, men det gjorde det verkligen inte. Allt var i sin ordning, alltså ganska så röj, haha.

När jag kommer hem idag har jag bara matte som jag ska räkna, annars så är jag free! Har haft fullt upp hela tiden, så jag har inte ens hunnit läsa nya VeckoRevyn som hade kommit medan jag var borta. Så mys och mattepluggande blir det för min del idag plus att jag kanske måste fixa lite i rummet. Hur ser er dag ut och vad har ni för planer för kvällen?


Kommentarer
Postat av: sandra

plugga matte och nörda vid msn haha ;=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback