28 november

Åh, mina danstjejer var så duktiga idag, är verkligen jättestolt över dem! Nästa vecka är det uppvisning och jag är inte ett dugg nervös, men jag är lite små nervös inför cheerdancen, haha. Efter min dansgruppsträning så hade Natalie och jag en idrottskola, vi har haft den i fyra veckor och den gruppen var också kanon idag. Så det var verkligen en bra träningsdag!

Idag kunde man nästan tro att Elin och jag hade ringt varandra på morgonen och bestämt vad vi skulle ha för kläder. Båda hade latextights, blommigsjal och sedan helsvart. Elin hade svart kjol med högmidja och en svart tröja. Jag hade min ballongklänning som jag sytt själv, bild på den finns i bloggarkivet om ni är nyfikna och över den en svart kofta. Vi såg verkligen ut som tvillingar. Åh, på tal om tvillingar så måste jag berätta att på vår skola så går det ett tvillingpar och de har exakt likadana kläder på sig, jämt!

Somnade alldeles för sent igår, halv ett, på grund av att jag var tvungen att läsa i engelska boken. Idag ska jag inte gå och lägga mig så sent, utan jag ska faktiskt krypa ner nu, men med spanska boken. Ska plugga lite till innan jag somnar. Har sagt att jag inte kan vara med och lussa imorgon, hoppas att det funkar. Känner att jag inte kommer att hinna annars, jag måste ju packa för jag åker ju till mitt andra hem på fredag också, yeeey!

Kommentarer
Postat av: ELON

vi kanske ska satsa på den nya tvilling looken, ringa varandra varje dag och bestämma hihi!
men vi gillar samma grejer helt enkelt och vem
ska man klandra då, ne du :P ha det super bra i
sthlm gumman puss!

2007-11-30 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback