22 november

Det blev aldrig att jag skrev något på reportaget igår, men det hade väl ni nästan listat ut? Så istället så sitter jag och skriver det nu. Egentligen så är det nog ingen panik om jag inte lämnar in det imorgon, men jag vill gärna har det ur vägen för att som vanligt så finns det annat att plugga på, tyvärr.

Dagen idag har innehållt lika många skratt som vanligt och de blev inte mindre heller när jag träffade Linda som också var med och lussade.

Imorgon är det sista dagen på BT, det känns både lite skönt, men ändå inte. Veckan har ju varit väldigt lugn och det har varit roligt att skriva en egen artikel mer på riktigt, men det roligaste av allt måste nästan varit allt snack och alla skratt. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va härligt att du fick en sådan underbar dag :) - ett gott skratt förlänger livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback