Tillsammans

Läste nyss klart "Tillsammans" av Denise Rudberg, en bok jag rekomenderar. Det var tredje boken som jag läser av henne och var redan fast vid första. De som jag läst är "Vänninan", "Storlek 37" och "Tillsammans". "Tillsammans" är vad jag förstått den senaste boken hon utgivit och den är en ungdomsbok.
Måste verkligen ta att låna eller köpa en massa böcker av henne som jag kan läsa i sommar. Vet inte om jag ska låna någon ny redan i morgon och börja läsa, men det blir nog så att jag väntar med det eftersom jag har tre böcker hemma som jag inte läst. De är "Räcker det om jag älskar dig?" av Katarina von Bredow, "Martina Koden" av Martina Haag och sedan "Flickan från ovan" av Alice Sebold. Blir att jag förtsätter med "Räcker det om jag älskar dig?" eftersom jag redan börjat på den innan. Känns skönt och ha kommit in i läsandet igen, var ett tag sedan. En av de bästa sakerna som finns är att ligga i soffan under en filt och läsa en bra bok när vädret inte är på topp. Det är inte det idag så då passade jag på.

Strax är det Beyond the break som gäller och jag hoppas att det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback