Telefon jour

Har nyss varit någon jäkla telefon jour och ringt runt till alla som ska med till EM och meddela att det är föräldramöte kl. 20.00 efter uppvisningen. Lite dåligt att jag som inte ens håller i det hela ska göra det, men men sånt man får ta. Varför kan jag aldrig säga nej? Nu har jag i alla fall bara Susanna kvar att ringa. Ska kolla på Grey's idag hade jag tänkt, blir ju inte så annars eftersom vi tränar då, men idag så ska det kollas som bara den :) Missade Ugly Betty igår, eftersom jag pratade med Lissie, men det var trevligare än att kolla på TV :) Checkar in reprisen istället, men DH såg jag fast jag pratade i telefon då med så jag ha ha missat lite. Slutet var i alla fall ganska läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback