Stress, stress, stress

Detta kommer att bli en stressig kväll har jag en känsla av. Ska iväg och ta bussen till träningen om tjugo minuter, har inte tränat på nästan två veckor, men jag har faktiskt tränat här hemma så det går ingen nöd på mig. Efter träningen så vill  jag se på Ugly Betty eftersom jag inte sett det på två veckor och på DH, men det jag ska göra är att packa och sedan skriva lite mer på kladd till ett engelska arbete. Jag tackar Gud för att jag är klar med SO-arbetet, annars så hade allt inte funkat.

Nu: Ner till tvättstugan och se vad som behöver tvättas tills jag åker. Just det, vi fick våra avslutningströjor idag. De är mys. Hur mjuka och goa som helst, skulle kunna bo i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback