Silver och svart

Blev att jag jobbade länge igår, kom inte i säng förrens klockan halv 2. Som tur är så har vi sovmorgon till klockan 12 idag, sjukt skönt! Så jag har sovit ganska länge. Det blir en kort dag idag, slutar 14.40 efter det ska jag köpa present till Izsa eftersom hon ska ha födelsedags galej hemma hos sig idag. Så där kommer jag att tillbringa kvällen, det ska bli trevligt. Är kalas hela tiden har jag kommit på, nästa helg är det inget, men helgen efter det ska Lollo ha sitt. Sedan så blir det inte några mer kalas innan jag fyller år, är den som fyller år sist.
Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, men det får bli ett senare problem. Nu så har jag i alla fall på mig Cheap Monday jeans, söt svart topp från Koppartrans, svart kofta från HM, svart armband med berlocker från Tomas Sabo, min klocka och till det silver ballerina. Känner mig ganska silver och svart idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback