Rolig lista

Här är en lista som jag hittade hos Clare som var rätt så kul :)

A. Sätt din musik på blanda.
B. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
C. Använd sångtiteln som svar på frågan.
D. Fuska inte.

1. Känner du din kropp väl?
Unfaithful

2. Anses du som en sexguru?
Bite The Dunst

3. Vill nån av dina vänner ha sex med dig?
Sexyback

4. Tror/vet folk att du är oskuld?
Radio Heartbeat

5. Hur är din attityd?
A Million Miles Away

6. Vad kommer du bli när du blir stor?
Futuresex Lovesound

7. Hur är det i din vänskapskrets?
Cara Mia

8. Hur är det i din familj?
In The Sun

9. Hur är det med din skolgång?
Silent Night

10. Hur går det med din kärlek?
Honey And The Moon

11. Vem saknar du mest just nu?
Truly Madly Deeply

12. Gillar du att dansa?
Christmas

13. Gillar du djur?
The One

14. Vill du ha sex med ett djur?
Give It To me (hahahahahaha)

15. Gillar du kaviar?
The Remedy

16. Är det många som är kära i dig?
Last Christmas

17. Beskriv dig själv
Miss You Most

18. Luktar dina tår?
Grace Kelly

19. Är du kåt?
Joy To The World

20. Tittar du på bolibompa?
Lollipop

21. Tittar du på porrfilm?
All Good Things

22. Är du rik?
I Can't Sleep

23. Kommer du få barn?
Var Minut (hahahahahaha detta hoppas jag inte på, det blir kämpigt annars)

24. Kommer du bli lycklig?
Another You

25. Kommer du bo fortfarande hemma vid 35 års ålder?
Opa Opa

26. Kommer du byta förnamn? Isåfall till vad?
Tokyo

27. Vad kommer du jobba med om 20 år?
Don't Hate On Me

28. Spökar det hos dig?
Gallery

29. Kommer du dö?
Drömmer jag

30. Hur kommer du dö?
Long way to go

Kommentarer
Postat av: Hanna

det där med var minut verklar lite jobbigt, hahahahaha XD om jag känner dig rätt så kommer du inte nära XD men men, lycka till ;)

Postat av: Hanna

det där med var minut verklar lite jobbigt, hahahahaha XD om jag känner dig rätt så kommer du inte nära XD men men, lycka till ;)

2007-05-30 @ 20:55:54
URL: http://haanniiis.blogg.se
Postat av: Emma

Du känner mig så rätt ;) Men det med var minut är lite mer din stil ;D

2007-05-30 @ 22:17:19
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback