Röj i garderoben

Tog ett röj i garderoben lite, var en massa nytvättade kläder som skulle in och sådär. Då hittade jag i alla fall två tröjor som jag helt glömt av. En marinblå Lyle & Scott tröja som egentligen är min mammas jättegamla som jag lagt beslag på och en rosa flätstickad från Ralph Lauren. De får ta att användas någon dag, men först ska alla andra kläder som jag inte använt och lovat Frida att jag ska göra användas ;)

Ska fixa i ordning mina naglar nu lite snabbt, efter det käka och sedan ska jag gå och lägga mig. Hoppas att det blir ganska tidigt så att jag kan ligga och kolla i nya Glamour som jag bara hunnit läsa de första sidorna av och ändå somna i bra tid. Är fortfarande behov av en hel del sömn känner jag. Skulle tagit mig en power nap idag, men det hanns inte med.

Här nedan kommer bild på tröjorna för skojs skull. Kände att bloggen behövde livas upp med en bild, även fast bilden är ganska tråkig, haha.

Tr?jor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback