Min rosa iPod och jag

Kollade upp bussarna ut till Almenäs och de gick en kvart i åtta och då var jag där åtta sedan gick en inte förens kvart i tio. Ingen av bussarna passar eftersom jag inte vill vara där en timme innan eller vill komma en timma för sent, då får de spader. Så min gulliga pappa sa att jag skulle åka ner till hans jobb och sedan så körde han mig ut dit.
Nej, nu måste jag och min rosa iPod gå och lägga oss. Ligger jämt och lyssnar på den innan jag somnar och sedan vaknar jag någon gång mitt i natten av att den är bredvid mig. Eller att jag ligger på den och då lägger jag den på nattduksbordet och somnar om igen.
 Kan som tur är gå upp lite senare imorgon, men inte så mycket. Ska gå upp vid halv 8. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback