Klassresa imorgon

Som jag sa igår så var det väldigt trevligt och mysigt hos Frida :) Lollo fick sig inte en lugn stund utan att någon sa någon små elak kommentar på skoj om henne, men jag sa att jag gjorde det systerligt. Tänkte igår sen när jag gick och lade mig att om vi varit systrar hade vi haft sjukt kul, men de föräldrarna vi skulle haft skulle nog inte palla med allt prat och flamms. Eller vad tror du Lollo? ;)

Idag är det packa som står på schemat. Vi ska nämligen åka på klassresa från måndag-onsdag. Har kommit på att jag glömt att nämna det. Någon fångarna på farmen grej ska vi på och lite så. Det ska i alla fall bli roligt, men det som är mindre roligt är att inga mobiler är tillåtna att följa med. Töntigt tycker jag, men jag får se ifall jag tar med den eller inte. Så om någon ringer till mig och jag inte svarar eller skickar något sms och jag inte svarar så är det för att jag inte har med mobilen.

Kommentarer
Postat av: hb

haha, nä, de skulle dom nog inte pallaXD de skulle få lagga oss i olika delar av huset... fast då skulle vi säkert ha walki-talki eller nåt XD
dessutom hade de funntis nån plats för något annat än skor och väskor <3

2007-05-06 @ 13:53:00
Postat av: Emma

Ja, precis vi hade hittat på ett sätt att kunna prata i alla fall ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback