"Jag ska aldrig skaffa pojkvän"

Det är sjukt svårt att köpa presenter till killar, men "Problemlösar Emma" som älskade Anna kallar mig så fixade jag det med ;) 
Jag kan ha uttryckt mig under dagen till Hanna (jag gjorde det) att jag aldrig ska skaffa pojkvän på grund av det. Men det är nog en av de största lögnerna jag kommer att komma med här i livet. Förmodligen så tycker killar samma som om att köpa presenter till tjejer, men jag lovar att det är svårare att köpa till killar än tjejer.

Denna dagen har i alla fall bara susat förbi. I skolan var alla ganska flumm (jag var en av dem som var det mest) och David i paralellklassen råkade säga "Come on bitch" till vår spanska lärare, han blev inte så glad.

Har i alla fall nu löst problemet om avsutningsfotot/spexfotot. Hanna, Frida och jag ska vara pirater. Jag kom på det och tänkte fråga Frida ifall hon ville joina eftersom Hanna hade tänkt att vara boll som förövrigt är grymt kul, haha. Sedan så frågade jag Hanna om hon också ville vara med och det ville hon, så vi bestämde att vi tre skulle vara det. Eller vi bestämde åt Frida för hon var sjuk, så vi ringde hem till henne och meddelade detta och sedan frågade var hon höll hus. Hon var sjuk, men nu behöver hon i alla fall inte oroa sig för kortet. Snygg jag kommer vara när jag sitter på bussen upp till Sthlm, haha. De jag vet jag ska träffa när jag åker dit är i alla fall Lissie, Jojjo och Johan. Vet inte om det blir någon mer. Vill träffa många, men tiden kommer inte att räcka till. Vill ju även umgås med Tessan, Henke och lille Leo.

Nu måste jag se över vad som behöver tvättas inför resan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback