Intervaller

Idag drog mamma och pappa upp mig vid 9 tiden eftersom en skulle fixa till fönsterfoder till fönstrerna. Var uppe en stund och käkade frukost sedan slumrade jag till när jag kollade på TV, men det varade inte länge för de skulle fixa med fönstret i vardagsrummet. Då begav jag mig till mitt rum och lade mig där, då sov jag 10 min innan de kom in till mitt rum. Så jag sov i intervaller. Sedan dess har jag varit vaken, har kollat lite i Ebbas Stil som jämt ligger på sängbordet och inte gjort så mycket mer. Ska fixa till mig lite snabbt och åka ner till stan och möta mamma. Innan jag ska till Frida hade jag tänkt att cykla några kilometer (inomhus) och sedan duscha och fräscha till mig. Hoppas jag hinner det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback