Inget "Beyond the break" för min del

Ibland vill jag verkligen byta bort min lillebror. Någon som vill byta sin gulliga lillasyster mot en inte så gullig lillebror? I så fall är jag på, just för tillfället i alla fall. Varför jag är så irriterad på min lillebror är bara för att han norpade åt sig TV:n när det var jag som sa först att jag skulle ha den. Jag är så irriterad så att jag skulle kunna strypa honom långsamt. Skulle  kollat på en ny serie som verkade bra, "Beyond the break" tror jag att den hette, men den kan jag inte kolla på pågrund av att han skulle se på "Tack gode gud". Som tur är, är det säsongsavslutning på det idag och då är det jag som har makten över TV:n på onsdag, tisdagar med för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback