Grattis älskade mamma!

Jag älskar att vi slutar tidigt på onsdagar. Ingen av lektionerna vi haft idag har varit särskillt ansträngande. På svenskan fick vi reda på resultatet av nationella proven och jag fick MVG-, är otroligt nöjd. Fick faktiskt reda på det redan i måndags, men det var bara jag som hade fått det då och det var lite hemligt, så därför har jag inte skrivit något. Kan även med att små skryta lite och säga att jag var bäst i klassen på uppsatsen, det ni ;)
På idrotten hade vi först gränsstrid och sedan dunken. På engelskan kollade vi klart de sista avsnitten av Goal och sedan bjöd vår engelskalärare oss på glass.
 
Efter skolan, som slutade vid kl. 11, så gick jag ner till stan och köpte present till mamma. Hon fyller nämligen 40 år idag. Grattis älskade mamma!

Ska ut och hämta posten nu och hoppas att nya VeckoRevyn har kommit, men innan jag läser den ska jag fixa till lite i rummet eftersom det kommer hem gäster som ska fira mamma idag. På fredag kommer släkten från Stockholm ner och på lördag ska mamma ha kalas. Så det blir galej hela veckan lång känns det som. Tessan och Leo stannar till nästa vecka någon gång och då ska jag gosa en massa med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback