Almenäs

Kom hem vid kl.16 från dagen på Almenäs. Egentligen slutade vi klockan två, men vi var några stycken som var kvar och spelade volleyboll en timma extra. Saki, Salamaah, Jonas (de tre är lärare), en i min klass och sedan några från sjuan. Det har faktiskt varit riktigt roligt idag. Det har blivit många skratt och vädret har varit kanon. Ibland har det varit lite målnigt, men solen har gassat på en hel del ändå. Så nu har jag fått färg i ansiktet, på axlarna och bröstet. Mer ska det solas imorgon efter skolan, fast på i solarium. Både Hanna och jag vill få lite färg till niornas fest och till avslutningen så då ska vi sola imorgon och på måndag.
En killkompis i klassen fick en kaka av mig och som i utbyte så sa han att jag skulle få en öl av honom på skolavslutningen. Vi har tummat på detta, så jag får se om han håller det ;) Varken jag eller han var väl jätteseriösa, men tummat är tummat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback