4 maj

Var i stan med mami och papi idag. De kollade på glasögon till pappa, men sen blev det till mamma också. Kikade lite på till mig med, men jag har ett par. De är faktiskt just för tillfället inne hos Glasögonmäster och ska bytas glas på eftersom styrkan är för svag. Använder linser jämt (mamma med), men vill gärna använda mina glasögon eftersom jag trivs i dem. Så glasögonormar är vi allihopa förutom lille Johan, men det kommer väl säkert ;)

När vi var i stan så passade jag på att kolla på ny bikini. Har hittat några som jag vill ha och ska inom en snar framtid prova dem och köpa den som känns bäst. Det är lika bra att göra det nu för annars kommer det inte finnas några man vill ha sen.
Vi köpte även presenter till Frida och bronzing brush. Alltså sådan där bronzingen är i botten och sedan är det en borste och när jag borstar så kommer det ut, ganska logiskt ;)

Igår hade vi uppvisning/våravslutning med föreningen. För min dansgrupp gick det väldigt bra, de är så duktiga :) För oss i Tigers gick det bra också, men det blev en liten miss, hahaha.
Den sjukt snygga killen som jag såg när jag var och hälsade på Erikas och Antonios skola för ett tag sedan, han var på vår uppvisning. Såg han även på Valborg och jag lovar att man typ dör för att han är så snygg. Visade Anna och några honom och de första de sa var: Brat!
Jag lovar de finns värre brat killar, Linda vet ;) hahaha
I alla fall så skulle vi tränare ha en Abba grej i slutet eftersom hela avslutningen hade Abba tema. Så Elise (en annan danstränare), Ulrica, Sofia och jag var Abba medans de andra körde danser framför. Elise var Agneta och jag var Frida så vi fick stå där och mima och inprovisera lite eftersom vi fick reda på det dagen innan. Den snygga killen satt på höger sida så jag bad Elise stå där, hahaha. När jag sa till henne varför jag ville då så skrattade hon bara.

Kändes konstigt att inte ha träning idag, men ändå skönt. Ska ta att cykla på vår motionscykel imorgon hade jag tänkt. På kvällen så ska vi hem till Frida, det blir mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback