30 maj

Ungefär de senaste två timmarna (20-22) så har jag pratat i telefon med Clare. Allt bara flöt på och vi kom fram till oerhört många bra planer inför sommaren. Vi utbytte också en massa erfarenheter. Åh, hon är så underbar, finner inte riktigt ord! Hon och Lissie är två vänner som jag inte kommer att släppa kontakten med.

Imorgon börjar tema veckan som vi ska ha från torsdag-tisdag, vi brukar jämt ha det någon av de sista veckorna. Så imorgon ska vi ha naturdag, i sjuan och åttan hade jag kanot som jag har många roliga minnen ifrån och om ni letar bland arkivet här så finns det säkert ett inlägg från förra året.

Detta året fick jag tyvärr inte kanot utan jag fick volleyboll, mitt andra handsval, men det ska bli kul. Gäller att öva sig inför sommaren. Volleyboll är för övrigt nästan den enda bollsporten som jag tycker riktigt mycket om. Gillar att spela det i skolan för det är ingen i klassen som är någon stjärna på det, utan de flesta ligger ungefär på samma nivå. Med fotboll är det ju liksom en annan sak. Tre kategorier: De som är väldigt duktiga på fotboll och spelar det, de som inte spelar men ändå är ganska bra och de som försöker att springa och träffa den där bollen, men lyckas inte alltid. Jag tillhör den sista kategorin. Det kanske finns någon mer kategori, men ja ni förstår.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback