29 maj

Nyss framför mig fanns det en fralla och ett glas juice, men detta är nu puts väck borta och vilar tryggt inuti min mage.

Än så länge har dagen idag varit bra. Vi började kl. 8.20 med att öva på vår låt till skolavslutningen med tjejgänget. Vi har nu även en kompgrupp, eller vi fick det igår som består av Lollos lillebror, tre av hans kompisar och vår musiklärare. Det känns som om det kommer att bli riktigt bra.
Efter detta så bar det av till slöjden och där sydde jag klart mina påsar som jag ska ha mina skor i när jag är ute och reser för plastpåsar känns inte vidare fab.

Ska iväg och träna om en liten stund och det ska bli skönt, men ändå har jag inte riktigt ork till det. Men det blir alltid roligt när man kommer dit och framför allt när vi tränar till EM.
När jag kommer hem (vid tjugo i åtta kanske) ska jag se på Ugly Betty och Desperate Housewives, ska även försöka att hinna ringa Clare. Så om du läser detta Clare så ringer jag dig idag eller imorgon, ska försöka hinna med idag! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du glömde säga att jag faktiskt hjälpte dig med dina påsar :P Nu ska jag vara snäll och inte kommentera din sexuella läggning XD hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback