28 maj

Jag har inte så mycket att göra nu så att jag ska nog ta att gå och lägga mig, men innan dess bädda rent i sängen. Ska även ta att gå in i duschen och skölja av mig lite eftersom det är skönast att vara nyduschad när man lägger sig i en nybäddad säng. Jag hoppas på en god natts sömn och önskar er detsamma. Oj, vad det där lät tantigt.

Just det ja. Hanna har även nu gått och skaffat sig blogg. Hon tog väl tag i det eftersom jag sa åt henne att skaffa en blogg istället för att blogga på det andra stället som hon gjorde. Detta är för töntigt för att nämnas ;) Lite by the way information så är det väldigt många som tror att vi är tvillingar och jag kan inte riktigt förstå varför. Får ta att lägga in en bild någon gång så får ni själva avgöra om vi ser ut som tvillingar eller inte. Hanna och jag tycker i alla fall inte det, men det har kommit fram folk enda sedan vi gick i mellanstadiet. Kommer även ihåg att det var en mamma till en i hennes klass som inte kunde se skillnad på oss i lågstadie och jag lovar, så lika är vi inte.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vad du lovar mycket XD vi får väl se när det kommer en blid på oss :P och du, om du inte fatta smset du fick innan så är det för du la något i min väska. Vilket jag inte märkte men såg när jag öppnade väskan för en stund sedag XD

2007-05-29 @ 16:16:29
Postat av: Emma

Den ska komma snabbare än blixten ;)Såg smset nu efter att jag läst kommentaren ;) Han smusslade in pappret bra i din väska, det var vid resecentrum tror jag xD Jag är listig som en räv! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback