23 maj

Vi hade Cooper testet idag på idrotten, man ska springa två varv (2 km) runt sjön som finns vid skolan på under 20 min. Jag sprang på 13.27 så jag är faktiskt nöjd. De andra åren så har jag sprungit på 15 min ungefär, men då har jag gått lite också och det gjorde jag inte nu. Är stolt över att jag spang hela vägen ;)

Efter idrotten så övade Lollo, Frida, Hanna, Vickan, Izsa och jag inför skolavslutning, så nu har vi äntligen bestämt låt. "Can't hurry love" blev det och det kändes otroligt skönt att äntligen hittat en låt och sedan att den lät bra när vi sjöng den. Texten är otroligt bra och stämmer väldigt bra.

Vi slutade kl.11 idag och det var väldigt skönt så efter skolan gick jag in på HM och kollade om kjolen (en svart trikå kjol som många modebloggare har bl.a.) jag köpte i Sthlm fanns i mindre storlek, men det gjorde den inte så jag lämnade tillbaka den eftersom den inte satt helt hundra. 

Just nu är det plugga som gäller för min del. Har skrivit klart engelska arbetet nu och det blev väl inte det längsta jag har skrivit, men det får nog räcka. Nu ska jag lägga undan det ett tag eftersom jag måste plugga till spanska provet som är på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback