22 maj

De dagar jag var i Stockholm var verkligen helt underbara. Det var hur roligt som helst att träffa Lissie, Johan och Jojjo. Hann tyvärr inte med några mer, ibland så hinner man tyvärr inte med allt man vill, men jag hade väldigt trevligt i alla fall :) Var jättemysigt att träffa lille Leo som snart blir ett år. Han kröp snabbare en blixten och höll på en massa, världens sötaste unge.

Det känns konstigt nu när man är hemma igen, känner mig missplacerad på något sätt. Som om man inte riktigt hör hemma här. Det känns som om man har två liv. Ett där uppe med en massa underbara vänner och sedan ett här med en massa vänner. Blir lite förvirrande ibland, men en sak är säker och det är att jag kommer att flytta dit upp. Jag pallar verkligen inte att bo kvar här i 10 år till.

Nu ikväll blir det Ugly Betty och Desperate Housewives, ska försöka att skriva en del på mitt engelska projekt medans också. Har spanska prov på fredag så jag måste plugga till det med, lite i alla fall. Som tur är slutar jag kl. 11 imorgon eftersom vi inte har några musiklektioner mer och då kan jag plugga en massa.

Saknade efter vissa personer är väldigt stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback