19 maj

Sitter hemma hos Johan nu, han duschar så då passar jag på att skriva lite. Vi kom precis hem från hans fotbollsmatch och hans lag vann.

Igår så träffade jag Jojjo på dagen, vi shoppade och sedan käkade vi där. Efter att jag varit med henne så åkte jag hem till Tessan, Henke och Leo och käkade. När jag sedan gjort det så mötte jag upp Lissie vid kl. 20.20 och då gick vi bort till Kungsan en sväng eftersom det var Rix FM festival, men det var så högt ljud där och vi ville ju prata så vi satte oss avsides. Träffade två hennes killkompisar som var väldigt trevliga och mycket mer. Hon satte sina spår på min hand ;)
Ska kanske träffa henne ikväll igen, vet inte riktigt hur det blir. Vet i alla fall att jag ska käka hos Johan.

Nu verkar det som Johan är på ingån.

Kommentarer
Postat av: amandymandy

oooj, är du i stockholm? var sjukt längesedan jag var här :( då ses vi kanske inte imorgon då? det blir ju tårtkalas och allt

2007-05-20 @ 10:54:36
Postat av: Emma

Ja, det är jag :) Jo, jag kommer imorgon :) Åker i ottan så att jag hinner ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback