12 maj

Städningen går sakta, men säkert framåt. Det behövs "bara" damsugas och fixas i ordning på skrivbordet. Ska försöka att bli klar innan tjugo i sju för då ska jag ta en sväng på motionscykel, har inte tränat på hela veckan och jag känner ett starkt behov av att göra det. Måste ju vara fit for fight för de två nya bikinisarna som inhandlades i veckan. En köpte jag själv och en fick jag av mamma och pappa. Köpte lite nya saker igår med. Fick en vit A-linje formad t-shirt (har likadan svart) och underkläder av mamma. Sedan så köpte jag själv ett par korta jeans. Efter jag varit i Stockholm så ska jag hålla hårt i slantarna. Eftersom jag åker till Spanien om lite mer än en månad och där finns MYCKET saker att shoppa, alldeles för mycket nästan.

Ikväll är det mys hemma som gäller, god mat och Eurovision Song Contest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback