10 maj

Var så otroligt skönt att kunna göra sig i ordning idag. Under klassresan har det varit myskläder och inget smink som gällt. För vem pallar att fixa i ordning sig en massa? Även fast man inte kanske orkar fixa i ordning sig ibland till skolan så hade jag ett stort behov av detta idag. Det var underbart att ta på sig lite snyggare kläder och sminka sig. Det som jag hade på mig var mina WE jeans, vitt linne från Gina Tricot, ljusblå Ralph Lauren skjorta,vita Converse, klockan från Storm och ring från Sandberg. Min lillebror kommenterade att han tyckte att jag var fin idag, haha.

På tal om klassresan så vet jag inte riktigt vad jag ska berätta. Finns alldeles för mycket att berätta, allt va helt underbart och jag älskar min klass. Nu ska mamma och jag ner till stan innan vi ska jobba. Pengarna börjar att rulla in på löpande band nu ;) Fick min tränarlön i början av veckan, 650 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback