"Vinka till kameran"

                                          Konfa

Alla vinkar förutom jag. Jag kollar bort från kameran, nästan så att man drar till med ett av Lollos (Hb) citat eftersom hon drar till med mina ;) Här kommer det  "Oh, I'm so clever".
Hit ska jag i alla fall i helgen, alltså till Strömstad. Ska dit med mormor och jobba. Jag hoppas att det är fint väder så att man kan ta en promenad till denna underbara strand vi befinner oss på. Känns som om jag kommer att få väldigt mycket flasbacks. Känns som om det kommer komma så mycket flasbacks så att tårarna inte ens kommer att hejdas, men det vet jag ju inte än så vi får se vad som sker. En sak som jag vet måste ske är att jag måste packa tills imorgon, men som tur är det inte så mycket som behöver packas.

Nu ska jag käka thai mat som jag käkat alldeles för mycket på den senaste tiden känner jag och fortsätta att lägga in låtar i min älskade rosa iPod och ladda den. Har inte använt den på ett bra tag så känner att det ska göras. Puss!

Kommentarer
Postat av: Clare

åhh vad jag saknar konfan!

Postat av: hb

haha, jag är förvånad att du inte står mitt fram i bilden och gör en "vild och vacker"
hoppas du har jätte kul! det vore ju inte så bra om du går hela sommaren och gråter... de nya små konfirmanderna kommer att tro att du är galen.. eller i alla fall inse det lite snabbare ;)
kram

2007-03-25 @ 14:08:44
Postat av: Emma

Clare: Jag saknar den med!

Hb(Lollo): Hur får du fram alla dina klockrena kommentarer? xD Ligger ju nästan efter, men bara nästan ;)

2007-03-25 @ 20:37:09
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback