Uppdatering

Nu kommer uppdateringen om gårdagen:

Vi började dagen med frukost i matsalen. Jag åt på som bara den, 6 mackor och en tallrik fil och flingor.
Efter det så gick vi på en föreläsning som Paolo Roberto (han är grymt snygg) hade, den var grym. Det kändes verkligen som om alla tog till sig den. När vi varit på den skullle vi snabba oss tillbaka till skolan och käka lunch sedan så hade vi TSA en liten stund, i 30 minuter tror jag att det var. När vi hade haft den lilla stunden va vi tvugna att snabba oss till idrotten, sedan snabba sig efter idrotten också. Man kände sig verkligen splittrad. 

När vi kom till skolan så fick vi nys om att Paolo var i skolan och självklart bröt det ut en hysteri bland oss tjejer i klassen som ville ha ett kort med honom. Som tur är fick vi vara med när han pratade med en annan klass och efter det så tog vi kort med honom. När vi varit med där sedan var det dags för mig att gå till skolrådet för att han skulle prata med oss som är med där. Detta visste jag inte om, men blev genast glad. Att Paolo Roberto kom till skolrådet var väl den enda gången som det var bra att vara med det ;)

Idag så är det friluftsdag som gäller, vilket inte känns så himla kul. Det är grått ute och det ser ut som om det ska bli regn. Ikväll ska jag i alla fall träna och sedan ut och käka med klassen, det ska bli mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback