UNDERBAR DAG!

JAG BLEV KONFALEDARE! Alltså det är helt sjukt hur kul det kommer att bli. Shit, jag kan verkligen inte fatta att det är sant. Fick reda på det i eftermiddags, först ringde Johan och sa att han blivit det. Jag var inte hemma då så jag visste inte om jag blev det, men när jag kom hem så såg jag brevet och jag slet upp det. Jag skrek som bara den och sedan ringde jag Johan och skrek i telefonen att jag också blivit ledare. Då berättade han också att han pratat med Tobbe och han sa att han, Anton och Anders också blev ledare. Det var verkligen pricken över i:et att alla dom blev. Jag längtar redan kan jag meddela er om. Så det blir en vecka i Stockholm (Saltsjöbaden) och två veckor i Strömstad, precis samma som mitt konfaläger.

Nu ikväll så har vi varit ute och käkat med klassen. Vi hade ordnat en överraskning till en av våra mentorer. Han spelar på en grekisk restaurang här i stan så vi hade planerat att vi skulle dit och käka. Hans min när vi gick in på restaurangen glömmer jag aldrig. Det var verkligen en kanon lyckad kväll och vi hade både kanon kul och mysigt. I slutet när det inte var några mer gäster kvar så dansade vi vår egna lilla påhittade grekiska dans. Jag har verkligen världens underbaraste klass och jag kommer att gråta floder när jag lämnar dem. Usch, jag vill inte ens tänka på det.

Dagen har varit grymt lyckad i alla fall. Friluftsdag i regn var väl inte kanon, men de sista sakerna på dagen var kanon. Nu ska jag nog strax gå och lägga mig, ska träna halv 11 imorgon. Då vill man vara ganska pigg och kry.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul gumman! du vet att jag kommer komma till konfan i typ tre dagar i jli efter mitt seglaläger pch sova dät?? :D

Postat av: Emma

Jag hörde nog det på återträffen när du pratade med Ulrica :) Gud va roligt! :D Då ska vi ha kul gumman :D

2007-03-10 @ 19:00:36
URL: http://lillaemms.blogg.se
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!
vilket gött gäng!!!:D ni kommer ha as kul
jag hoppas att Johan kommer hit snart så han får träffa oss alla!! ;) syns i morrn:D

2007-03-11 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback