Toooooorsdag

Usch, nu är jag trött. Sitter här och ska alldeles strax krypa i säng, men måste fixa i ordning mina naglar som ser ut som kaos först. När jag ändå är igång så kan jag berätta att nationella muntliga i matte gick bra och det känns skönt. Annars så har det inte hänt något speciellt idag. På idrotten spelade Hanna och jag pingis, igår var det Linn och jag. Innan hon övergav mig för att jag var så kass ;) Hahaha nej då så var det inte, men man kan ju säga såhär. Hon var grym och jag inte riktigt lika grym. Hanna och jag var i alla fall på samma nivå. Den där jäkla boll flög lite här och var, men stundtals gick det faktiskt bra. Vi tröttnade lite på att inte riktigt ha något flyt i det hela så då brände vi 58 kalorier genom spinning och roddmaskinen. Det är inte så att vi kan sånt med kalorier, men det råkade stå på maskinerna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VAR JU BRA XD haha

2007-03-23 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback