Tips

Det blev min svarta miniklänning från Koppartrans, svarta strumpbyxor och mitt älskade silverhjärta som jag fått av Hanna. Har använt det varje dag denna veckan och mer kommer det att bli. Tusen tack för det gumman!  ♥
Orkade inte ta mascara nu så det fick bli lite rouge bara så man ser fräsch ut. Ville ändå framhäva ögonfransarna lite så då böjde jag dem och tog sedan lite vaseline på. Ett grymt bra tips för dagar man inte orkar ta mascara, men ändå vill att fransarna ska synas. Vaselinet gör så att de blir lite mörkare och är bra för fransarna. Så två flugor i en smäll ;)

Två låtar som jag tycker är grymt bra nu är:
How to save a life - The Fray och Glamorous - Fergie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varsegod gumman <3 Det är kul att du gillar det :D <3

2007-03-18 @ 16:13:59
Postat av: Hanna

Varsegod gumman <3 Det är kul att du gillar det :D <3

2007-03-18 @ 16:14:21
Postat av: Hanna

Varsegod gumman, det är kul att du tycker om det :D <3

2007-03-22 @ 19:20:04
Postat av: Hanna

Nu funkade det (:

2007-03-22 @ 19:20:29
Postat av: Emma

Haha ja ;) Som du kämpat och slitit för denna kommentar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback