Strömstad

Det var jättemysigt i Strömstad, kanon fint väder. Satt ute igår och skrev kapitel till "Boken om mig" skrev tre stycken. Ska försöka att skriva något mer idag. Raggade nyss tag i Hanna också så hon kommer hit och hjälper mig med matte. "Do you want to be my mattelärare?" frågade jag henne och hon tyckte det lät bra.
Okej, åter till Strömstad. Jag jobbade en hel del så nu har jag fett med cash, känns skönt ;) Tog mig en promenad till stranden igår. Det blåste, men vindarna var inte kalla som tur var. Kände på vattnet och det var däremot kallt. Det väcktes en massa minnen, men tårarna höll jag tillbaka fast det var ganska svårt. Jag lyckades på vägen hem skrapa min mobil, men vad jag gjorde tänker jag inte berätta här för då kommer ni att skratta. Tog lite kort som jag tänkte lägga in någon dag sen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yes, I want to be your mattelärare XD

2007-03-25 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback