Rockade partyt var precis vad vi gjorde

Det var en mycket lyckad kväll igår och det verkar som om de andra tyckte det med. Det som bjöds till middag och efterrätt var, lövbiff, klyftpotatis, bearniesås, sallad, vitchocklad mousse och hallonsorbet. Mitt när jag var i full gång med att lägga upp efterrätten så hör jag att min mobil ringer och det avr Johan. Så mobilen gick laget runt och så alla pratade med honom, vissa (Izsa ;)) sa saker som inte var sanna, men det är sånt man får ta, haha.
Filmen vi såg på var "Djävulen bär Prada". Jag hade inte sett den innan så det var kul att se den när man har läst boken, men de var väldigt olika.
Såklart så kollade vi inte bara på film och åt utan pratade och skrattade en massa. Det hände också att Lollo och jag plöööötsligt (Lollo uttalar det så) fick ett ryck och började dansa i soffan till "Rock this party" och sedan dansade vi våran "Stand by me" dans. En massa kort togs också, vissa finare än andra. När jag fått korten av Izsa så tänkte jag lägga upp någon eller några.

Presenterna jag fick var:
ett halsband med ett hjärta som man kan öppna och örhängen
body butter, body scrub, dusch creme i cocos doft och dusch puff
en tavla
hårinpackningar
Lollos present befann sig i Göteborg i hennes systers lägenhet så jag får presenten den 12 mars stod det på det heta kortet som befann sig på en jättefin gul ros

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag komemr ihåg rätt var det inte bara jag som fick ryck och "plytsligt" dansade loss i soffan!

2007-03-04 @ 13:48:11
Postat av: Emma

Jag har faktiskt skrivit Lollo och jag! Har du druckit för mycket hb nu igen så att du inte kan läsa? ;D

Postat av: hb

haha, ja, jag såg det nu. skulle visa lillebror din blogg "är det hon, vild och vacker?" var hans fråga XD

2007-03-04 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback