Need to sleep

Nu tänker jag inte göra någonting mer. Är klar med NO:n, men skriver ut den imorgon, examensarbetet lika så. Jag ska inte göra något annat än att gå och lägga mig nu. Annars somnar jag här vid datorn. Känns i alla fall skönt att ha gjort klart allt. Då har man bara "Boken om mig" att tänka på, på lovet sedan.

I morgon börjar vi kl. 10 så jag tänkte gå upp vid 8, äta frukost, packa ner dagens klädsel och duschgrejer. Sedan går jag ner till stan och solar. Efter det duschar jag där, fixar ordning mig och går till skolan. Vet inte om jag kommer att orka detta, men det skulle vara en väldigt bra start på dagen. Känns välbehövligt.

Har glömt att berätta att det är cheerleading DM på lördag i Göteborg! Själv kommer jag inte delta, men kommer att vara där och hejja på alla tävlande lag från föreningen. Kommer även att sitta med inne vid mattan när group stunten kör eftersom jag är reserv. Kul att vara inne vid mattan någon gång även fast man inte själv tävlar. Detta ska i alla fall bli grymt kul och jag håller tummarna för alla lag vi har i föreningen.

Nu måste jag sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback