Mysig dag på stan med Lollo

Idag efter skolan så gick Lollo och jag ner till stan och köpte present till Hanna, hon ska ha kalas på söndag. När vi gjort det kikade vi lite i affärer och bestämde oss sedan för en fika. Det blev Wayne's Coffee, hade inte fikat där innan och det var faktiskt väldigt bra där. Där så intog vi i alla fall varsin soffa som var väldigt låg, borden var ännu längre. Efter det så smaskade vi i oss en ur god kladdkaka och passions smoothie. Där satt vi och fikade och pratade ett bra tag. De stängde vid 18 ungefär och det var väl bra för både Lollo och mig eftersom båda var tvugna att plugga, mest jag. Hade examensarbetet att skriva klart och fixa i ordning NO:n. Examensarbete är klart, men ska bara fixa en bild. NO:n är nästan klar också, behövs bara skriva en inköpstabell. Den ska mamma hjälpa mig med nu. Känner att jag inte är så haj på excel.

Hahaha nu kom visst Lollos och min favorit danslåt "Rock this party" på radion ;) Den dansor vi loss som bäst till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback