Måndag

Idag så hade vi tre timmars lång håltimma vilket inte var kanon. Både de som har tyska och franska fick gå hem, men inte vi som har spanska. Den där gubben är helt störd, men men Hanna och jag gjorde det bästa av situationen.

Först så pluggade vi i en timma ungefär, sedan bar det av ner till stan. Kanon att det bara tar 10 minuter att gå dit från skolan. Vi skulle kollat i två affärer, men det blev typ tio till. Väldigt kul hade vi i alla fall, speciellt inne på HM. Vi har på herravdelningen och först så bara glodde en kille och såg frågade på oss, precis som han skulle säga: Vad gör ni är? När vi skulle gå där ifrån så hittade jag en käck hatt som jag satte på Hanna. När hon sedan skulle få av denna fastnade kroken som den skulle hänga på i hennes hår så hon fick inte bort det. "Emma, hjäääälp mig!" sa hon, men jag gick asgarvandes där ifrån för jag skulle dött av skratt om jag skulle gett henne en hjälpande hand. Tror inte att den skulle vara så bra i skrattande tillstånd, hahaha.

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte blommor, efter det skor. Köpte de skorna med öppen tå fast i rött, lite åt lackhållet istället för svart eftersom jag tänkt köpa ett par andra svarta ballerina inom en snar framtid. Skoshoppandet ledde till att jag köpte en vit, röd randigklänning och ett vitt linne. Lite by the way sådär så får jag aldrig nog av klänningar. Just det ja, den svarta lackväskan jag köpte är grym! Stor och rejäl, får plats med en massa skolsaker och grejer. 

Oj, idag blev det ett ganska långt inlägg, enjoy! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback