Lite söndag och måndag

Igår så kom Amanda hem till mig och vi bakade kladdkaka, gjorde hallonsorbet till, lyssnade på gamla låtar och kollade på gamla bilder. Våran kladdkaka blev grym och sedan hemmagjord syrlig hallonsorbet till var pricken över i:et. Vi pratade en massa och hittade på crazy saker som vi jämt gör. Det var i alla fall mys. Har kommit på att jag säger det ganska mycket.

Idag så har det varit hur knäppt väder som helst. Först regnade det, snöade, sol, haglade och regn igen. Vad är detta för väder egentligen? Seriöst jag blir deprimerad. Jag som trodde att jag inte skulle behöva använda min tjocka röda Everest parkas något mer hade fel. För idag var den tvungen att tas fram.
"Den är inte nådig" sa en klasskamrat idag. Nope, det är den inte. Den är tjock, varm och skön.

Om lite mer än en timma så ska jag åka och träna, men innan dess så ska jag nog öva på spanska glosorna så att jag slipper att göra det ikväll.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback