Käck lista innan pluggandet

Det får bli en lista som jag hittat hos Clare innan jag börjar plugga

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har ingen bok i närheten, men framför mig finns VeckoRevyn och där står det Elin Lanto och Idol-Måns Zelmerlöw (en intervju med dem)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt fönster
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Höök
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13.15 (den var 13.00)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik och Johans (min lillebror) två fåglar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick från bussen hem och det var vid tjugo i tolv
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mobilen

8. Vad har du på dig?
Cheap Monday stuprör, min ny sydda svarta klänning och ett silver halsband med ett hjärta (det jag fick av Hanna)
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde någonting, det gör jag alltid. Fast minns ej vad.
10. När skrattade du senast?
Idag på idrotten tror jag
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, klocka, och en almanacka
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, inte vad jag kommer ihåg
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt okej
14. Vilken var den senaste film du såg?
Djävulen bär Prada
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, väskor, skor och en resa
16. Tycker du om att dansa?
Yes, of course
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte, men Aurora är ett fint flicknamn
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback