Grattis Spenan!

Idag fyller Hanna (Spenan) 16 år, grattis ännu en gång till dig gumman!

Min Måns-hysteri fortsätter så nu spelas Cara Mia högt och ofta i iTunes kan jag lova. Jag ska verkligen ringa in och rösta på honom på lördag. Haha, nu låter jag som värsta stalkern, men så ligger det inte till.
Vi slutade kl. 11 idag så lunch käkade jag hemma. Revbenspjäll och sallad blev det, sedan till det ett stort glas vatten och grov macka. Jag kände mig faktiskt väldigt nyttig. Efter det har jag legat i soffan och läst nya VeckoRevyn. Det blev också att jag slummrade till en stund, vilket var väldigt skönt. Nu snart ska jag åka ner till stan och sedan ta bussen till Bra Kompis-mötet. Ska bli kul att träffa alla, det var ju ett bra tagsen. Speciellt kul att träffa Amandy eftersom jag inte träffat henne på vääädligt länge vilket är grymt illa. Efter det så bär det av till träningen, var tvungen att missa att träna min dansgrupp idag vilket var väldigt tråkigt.

Just det ja! Min egenledda idrottslektion gick fin fint, hade cheerleading. Var orolig att jag inte skulle hinna allt som var planerat, men det gjorde jag. Fick också reda på att jag fick VG på idrottsprovet, jag är väldigt nöjd.

 Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :D

2007-03-08 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback