Fredag

Började dagen som jag hade tänkt. Gick upp vid halv 8 gjorde mig en halonsmoothie och käkade en grov tekaka. Vid 8.40 gick jag ner till stan och solade sedan vid 9. Tyvärr blev det lite stressigt till skolan, men jag hann :)

Idag har jag köpt mig de svarta ballrina med vristrem från Vagabond. Det var 20% på alla skor inne på Scorett så då passade jag på. De kostade 280 kr istället för 350 kr. Nu tror jag aatt jag ska ta det lugnt med shoppandet framöver, men det är aldrig säkert. 

Försökte ringa Johan, men han svarade inte. Ville önskat honom en trevlig resa och sådär, men får slänga iväg ett sms eller något senare. Kanske försöker ringa igen...

Vi ska strax äta räkor nu och det ska bli grymt gott!

Kommentarer
Postat av: hb

så skorna är köpta:D nice!
nu i helgen tror jag att jag ska fixa med BOM.. sen syns vi hos "spenan" ;D ha det bra!!! <3

2007-03-30 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback