Förberedning

Nu har jag ätit en stor frukost som innehöll. Juice, müsli med yoghurt och grovsmörgås med smör och skinka. Så jag hoppas att jag ska stå mig på detta. Mellan de två proven kommer vi att ha 30 minuter rast och då ska jag käka lite hade jag tänkt. Få lite ny energi.
Solen skiner ute nu och det är kanon att det är fint väder när man ska göra prov. Man bli piggare och får förhoppningsvis mer motivation till att ge gärnet.
Idag känner jag mig mycket fräschare än vad jag gjorde när jag skrev igår. Tog mig en dusch innan jag käkade frulle och det känns skönt. Tog på mig sköna kläder också. Det blev min nysydda klänning, ett par grå svart randiga tights och min trekvartsärmade midjekorta kavaj. Skor till det blir mina sivlriga ballerina, fast till och från skolan har jag mina brun rosa Converse.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sådär. Hanna kommer alldeles strax och då är det bäst att vara klar.
Lycka till nu alla nior där ute! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback