Flugan for fun, we're number one!

Sitter och smäller i mig lite godis. Jag får ju käka godis eftersom jag inte ska tävla imorgon. Håller på att dricka vatten också. Ska försöka att börja att dricka mer vatten, har redan börjat att dricka mer av det än vad jag brukar. Det kommer inte bli en så sen kväll för mig idag, ska samlas vid hallen klockan 7 imorgon. Har redan bestämt vad jag ska ha på mig. Svarta jeans, vitt linne, Flugan tröjan (föreningströjan) och mina nya svarta skor. Vill ju ha Flugan tröjan eftersom man vill visa vilken förening man kommer ifrån nu när man inte tävlar, men ändå inte vill gå runt i hela overallen. Så då piffar jag till det lite med svarta jeans och inviger mina nya shoes ;)

Säger bara: Flugan for fun, we're number one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback