Ett evigt springande

Känns som om jag sprungit runt överallt idag. Först stan fast där besökte jag bara mamma, sedan Knalleland och åter igen stan. Skulle ut till Knalleland och kolla ifall klänningen kommit in på Gina Tricot där, men det hade en inte än. Så jag ska kolla i veckan. Gick också in på HM där en sväng och kollade efter en vit T-shirt som ska vara lite större så att man kan kavla upp ärmarna. Hittade en på herravdelningen som nog skulle vara rätt bra. Provade den och så, men måste ha med ett smakråd känner jag. Gick också in på Skopunkten och hittade ett par kanon fina svarta skor med pep toe (eller hur det nu stavas) så någon gång i framtiden ska jag kanske köpa dem. Just det gick också in på Only och provade ett par shorts där som var fina.

Åkte i alla fall ner till stan igen och gick in på Gina Tricot där. Kikade runt lite och hittade en grymt snygg svart lackväska som jag lagt undan tills imorgon. Vad jag känner nu så köper jag nog den. Hade tänkt att sy mig en, men det orkar jag nog inte sedan så var denn kraftig och det vill jag att den ska vi.

Denna dagen gav ingen shopping, men ooooont i fötterna! Nu blir det att skriva klart ett kapitell i "Boken om mig" sedan ska jag läsa nya VeckoRevyn som hade anlänt idag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback