Det ser ut som om jag partat 4 dygn i sträck

Usch, jag är trött och har ont i huvudet. Kollade på TV innan, men slumrade till lite. Så nu sitter jag här i mina rosa Bik Bok mjukisar, Koppartrans hoodie, vitt linne, turkosa tofflor och tofs a la Britney. Ja, när hon hade hår vill säga. Alla kläder är sjukt omatchande, men det bryr jag mig verkligen inte om just nu. Det ser ut som om jag typ har partat 4 dygn i sträck. Okej, inte riktigt så illa, men nästan. Funderar på att gå och lägga mig. Vi har som trots allt två nationella prov imorgon, i engelska. Shit, två nationella prov på en dag är väl att ta i? Fine, det båda ingår i en del, men vem pallar två stycken? Ett tar ju nästan kol på en. Well well, jag ska väl inte gnälla, det kommer vara grymt skönt att ha gjort båda sen.

Just nu saknar jag vissa personer sjukt mycket och jag längtar tills jag får träffa dem. Det går nästan inte en dag utan att jag inte tänker på dem.

Har märkt att jag säger "sjukt" och "grymt" väldigt ofta, lite för ofta. Detta var allt för idag nu väntar sängen. Som visserligen är överbelammrad med kläder... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback