Uppe med tuppen!

Imorses var jag uppe med tuppen, närmare bestämt klockan 6. Varför går man upp så tidigt på sitt sommarlov? Jo, det var rea på Jolina och då måste man ju dit. Jag går aldrig upp så tidigt frivilligt om det inte gäller något jag tycker om. På Jolina köpte jag mig en brun/mörkgrön Hunkydory kofta, har suktat efter den ett tag så nu slog jag till. Mamma köpte också en sån kofta fast i rosa, hon har även en sån kofta sen innan och de är kanon! Har även hunnit klippa mig idag. Tog ungefär 20 minuter, inte ens det. Så nu är jag nyklippt inför sommaren, känns skönt. Det som står på schemat nu är att Anna kommer och hämta upp mig med moppen klockan 11.45 och då ska vi dra iväg till Almenäs. Känns som om man kommer att stöta på många man känner där. Bland annat så meddelade David att han skulle dit, trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback