Skolavslutningsoutfit

Skolavslutningsoutfit

Linne: Filippa K
Kjol: Gina Tricot
Skärp: Gina Tricot
Tights: Gina Tricot
Väska: Mulberry
Klocka: Storm
Skor som ej syns på bild: Bruna ballerina med en leopardkant, från Spanien.

Jag följde Clares och mitt motto: Man måste blanda! Då menar vi att man måste blanda lite dyrare märken med budget.  

På kvällen hade jag som sagt ett svart linne istället för det vita. Mitt Tomas Sabo halsband samt ett svart armband från Tomas Sabo. Skor till detta hade jag vita Converse. De är väl kanske inte kanon vita längre. Var inte kanon att ta Converse eftersom det är ganska jobbiga att ta av och på, men jag gjorde som Filip och snörade upp dem en massa. Så det gick bra att ta på och av skorna när man skulle in eller ut, ta av dem för att hoppa studsmatta med mera. Förresten är studsmatta lite små läskigt att hoppa, men det var sjukt kul när Sandra och jag satt ner och Tim hoppade runt som en galning.

Det blev aldrig att jag tog bort nagellacket, blev faktiskt väldigt fint till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback