Sista skoldagen

Jaha, då var det sista skoldagen idag. Vi har städat våra skåp, klassrummet och sedan fikade klassen plus Saki och Salamaah i Stadsparken. Det var väldigt mysigt. Kändes väldigt vemodigt att det var sista dagen, men ändå skönt. Ska bli otrolig härligt med sommarlov och sedan börja ny skola till hösten och träffa nya vänner. Tror att det kommer att bli riktigt bra.

Imorgon är skolavslutningen klockan 10, men vi som ska vara med och sjunga ska vara i skolan halv nio. Känns väl inte kanon, men men. Efter skolavslutningen blir det fika i klassrummet, gå på min kusins student och sedan hem på fest hos David. Pontus säger att han ska supa mig under bordet, men det är inte de planerna jag har i alla fall, haha. Hanna och jag ska sedan sova hos Frida. Inte för att jag inte vågar kommer hem och sova, verkligen inte, men Frida bor i närheten av David så vi tyckte att det var lika bra att vi sov hos henne.

Det som står på schemat idag är att snart kommer mamma hem och hämtar mig så åker vi ner till stan. Vi ska köpa present till Saki och Salamaah, sedan linnet till mig om det finns kvar. Jag hoppas på detta. Klockan 19 stunten sen samlas vid Daltorpskolan och vara med på deras avslutning. Josse, vår topp, går där så det är därför. Ska bli trevligt.

Behöva gå en omväg från bussen och hem på grund av vägarbete. Vara jättevarm, bära på en massa skolsaker + väska, ha skor som inte gå så lätt och ta av sig och vara jätte kissnödig. Dessa saker är ingen bra blandning kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha XD jag kan precis tänka mig hur du såg ut då XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback