Midsommar

Jag har faktiskt nästan glömt av att det är midsommarafton på fredag. Det är kanske inte så konstigt eftersom det är fullt upp med Spaninen resan och att jag inte kommer att tillbringa min midsommar i mitt älskade Strömstad som jag gjort de senaste 3 åren. Brukar åka upp till Strömstad bara några dagar efter skolavslutningen och sedan vara där enda fram till midsommar, men så blev det inte i år. Jag ska väl inte klaga, för att åka till Spanien i 2 veckor ska bli underbart. Ska försöka att hinna med att åka till Strömstad innan konfan. Det vore väldigt mysigt, men vet ej om tiden räcker till. Min lillebror kom hem från en vecka i Strömstad igår och jag är väl lite små avis. Måste faktiskt erkänna att det har varit skönt att varit enda barnet hemma. Han tyckte säkert samma sak förra året när jag var på konfaläger i 3 veckor. Samma visa blir det i år igen och jag längtar verkligen, men det som jag längtar till först är Spain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback