Hejjare på att dansa

Leo är minsann en hejjare på att dansa. Undra vem han fått den talangen ifrån? ;) Han dansar till allt från Mika till techno. By the way så åkte de hem idag och det var tråkigt. Det var varit så himla mysigt nu när de varit här. Har blivit mycket snack om Leo på den senaste tiden, men om ni skulle träffa denna underbara lilla kille så skulle ni förstå. Han är verkligen helt underbar! Om tolv dagar fyller han ett år och detta året har gått galet snabbt.
När vi ändå är inne på Tessan och Leo så lyssnade Tessan igenom lite av min musik igår.
"Om jag skulle spela din musik på fest så skulle de somna" skojjade hon och sa. Det var någon låt som fastnade henne i smaken, men inte så många. Hon tyckte antagligen inte att Jason Mraz är lika som bra som jag. Hon och Henke lyssnar en massa på Depeche Mode och det är väl inte riktigt samma som Jason.

Lånade för övrigt en bok till i sommar idag. "Singel på nytt" heter den. Kommer ej ihåg författaren, men det är samma författare som till "Bergdofblondiner". Måste för övrigt läsa den. Har även beställt "O.s.a" och "Jenny" av min favorit Denise Rudberg. Så jag hoppas att jag snart får hem en lapp i brevlådan att den finns att hämta på biblioteket.

Om man skulle ta att lägga sig i tid för en gångs skull? Har inte gjort det på säkert en vecka. blir nog att jag lägger mig och läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback