Galej hela helgen lång

Jag är helt sjukt trött, skulle kunna somna när som helst, men det är inte så konstigt.
I fredags var jag uppe till två ungefär och gick upp nio igår. Gick sedan och lade mig vid tre tiden i natt och sedan gick jag upp tio. De timmar i mellan har det varit full rulle hela tiden.
Tessan, Leo, Eleonore och Chrille kom i fredags och har bott hos oss. Gösta och Netan bodde hos mormor och Henke (Tessans Henke) kunde tyvärr inte komma.
Min släkt på mammas sida är den skönaste och bästa släkten man kan ha. Man har aldrig en tråkig stund. Alla bjuder på sig själva och det är aldrig några ledsen miner. Känns så otroligt roligt. Tycker otroligt mycket om dem!

Mammas 40-års fest som hade medeltidstema (alla hade medeltidskläder) var grym! Vi åt god mat, tog årets första dopp, badade i badtunna, bastade och jag vek mig dubbel av skratt så många gånger så att jag inte ens kan räkna alla. Verkligen en lyckad kväll! Fick även ett nytt smeknamn av Eleonore, Stumpen. Så det blev jag kallad hela dagen igår. Har kommit på att jag har en hel del smeknamn:
Stumpen, Skorpan och Dumbo är bara några av dem. De två sistnämnda är det Lollo som kommit på. Både för och nackdel eftersom en kille i hennes klass börjat kalla mig Skorpan, haha.

Nej, nu ska jag ut i det underbara vädret och leka lite med Leo lus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback