Filippa K linnet är mitt!

Filippa K linnet hade kommit in, så det fick jag av mamma och pappa. Längtar tills imorgon då jag får använda det. Jag var ju som sagt med stunten på Daltorps skolavslutning. Såg många som jag gått i samma klass med på mellanstadiet, även på dagis. Vissa av dem hade blivit riktigt snygga faktiskt. Det var väldigt roligt att se dem. Träffade även Erika, hon är så gullig. 

Målade naglarna igår och medans de torkade så läste jag Elle och detta förevigade jag. Nu är frågan om jag ska ha kvar detta lack. De kläder jag ska ha på mig imorgon går i beiget, vitt och brunt. Så detta passar väl inte riktigt in, mamma tyckte att det var lite skrikit, haha. Så det blir nog att jag tar bort nagellacket och målar på något neutralt. Helst av allt skulle jag velat haft färgen "Nice" från Mavala. Måste ta att införskaffa mig det.
Tror nog faktiskt att det blir så tråkigt som ett ofärgat nagellack. Det ser alltid fräscht ut. Här nedan finns även bild på en av de nya tunikorna, även fast bilden inte är kanon så ser ni lite i alla fall.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback